Welcome to my life - Simple Plan.

Har älskat denna låt enda sen jag hörde den 2005 den är så otroligt jävla .. kan inte beskriva riktigt .. så powerful .. vissa låtar tröttnar man aldrig på ovasett hur många gånger man haft den på replay.

På tal om musik jag har ju precis vant mig vid att min granne som är döv spelar Britney Spears, Laleh och Kelly Clarksson på riktigt jävla hög volym men så nu har han börjat spela nåt som låter som jävla idianmusik.. jag dör!

Asså gud vad en uppfattning av vissa personer bara kan förändras på ett ögonblick! Idioter!

Efter maten gick jag och Sisela över till henne och satt oss framför tvn med Jåjja och kollade på Vänner sen så zappade vi mellan Outsiders och Simpson/Family Guy och guud vad vi garvade när vi kollade på Outsiders som handlade om nudister, haha! Jåjja satt och komenterade hur små grejer killarna hade, att man bara kommer på idén att leva naken.
Det blev inget pluggande idag för mig! Skäms på mig.

Nu ska jag ta och gå och tvätta mig oh göra mig klar för sängen sen ska jag väl sitta här en stund till men skönt att ha allt klart så man slipper göra det sen när man är ännu tröttare.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha fan vilken jobbig granne.. Vu har en som spelar bongotrummor lite då och då




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback