Beck + popcorn och systemuppehåll.

Godmorgon på er!

Jag har inte sovit bra inatt utan har vaknat till hela tiden så jag känner mig lite halv seeg men blir nog bättre när jag vart uppe ett tag eller nåt.

Igår kväll såg jag på Beck med mamma och käkade popcorn, jag älskar Gunvald Larsson, han är så jävla bäst! Hans komentarer är underbara.

Sen när jag skulle uppdatera min blogg innan jag la mig så var det systemuppehåll så då blev det ingen uppdatering.

Tog bort min header lessnade på den lilla gubben, haha! Ska ta och fixa en ny när jag orkar och har tid. Idag ska jag följa med mamma och handla och gå på dollar store.

Hörs senare! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback