Fixat ögonbryn och fransar.

Nu tror jag att det mesta är klart inför resan, har bara lite grejer som ska packas ner nu men det gör jag imorgon typ såna saker som jag ska använda imorgon och lite kläder som fortfarande är blöta.

Idag har jag gjort rätt så mycken faktiskt, först vart iväg och fixat ögonbrynen (vaxat, noppat och färgat. Ajaj!), vart och köpt det sista sakerna som jag ska ha med, typ lite avsminkningsservetter, hårserum, handkräm och sånt.
Sen nu ikväll har jag färgat ögonfransarna, ser lite tätare och svartare fast jag behöver egentligen inte det har redan rätt så långa och täta fransar men dom var bättre förr men såklart det blir ju så när man har mascara på dem varje dag.
Skulle egentligen färga håret också på de ställen mamma missa här när vi hade Kim samtidigt men vi pallade inte det idag så vi gör det imorgon istället, har ju hela dagen och kvällen på oss innan vi ska iväg till stationen.

Nu ikväll ska jag la inte göra så mycket mer än att se på Andra Avenyn! Kommer ju att missa två avsnitt nu men egentligen så är det ju värdt det men ändå så vill man ju inte missa något spännade. Just nu tycker jag så jävla synd om Kim! Liksom vara 16(?) år och HIV posetiv, vet att det bara är påhittat men ändå när man ser en serie länge så lever man liksom sig in i den världen.  Och Greger vill jag bara kastrera, jag spyr över honom!

På tal om att spy över skådiskaraktärer så kollar jag ofta på Våra bästa år när jag är hemma och inte har något för mig och Jan Spears hatar jag med hela mitt hjärta, blir liksom förbannad bara över att se henne! USCH! Hon förstörde mitt favorit par, Belle och Shawn.

Nej nu ska jag ta och plocka undan lite saker i badrummet innan jag ser på Andra Avenyn.

Hörs senare! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback