Good Morning, Honeys!

Wow klockan är inte ens 09:30 och jag är vaken och har faktiskt varit det i över en timme, måste vara ett mirakel eller något! Haha nej men idag har jag inte tid att sova, ska ut och fixa dom sista sakerna idag för imorgon blir vi nog inne och gör klart allt inför natten.

Ska köpa hårspray till luggen udda som jag är så har jag en spray till håret och en till luggen, haha! Sen så måste jag köpa hårserum för mitt är nästan slut, sen 16:30 ska jag iväg till min skönhetssalong och fixa ögonbrynen igen dom börjar se lite weird ut nu.

När jag kommer hem ska jag fixa håret också sen ögonfransarna och sist så ska jag kanske bruna mig lite i ansiktet så jag slipper se ut som världens blekfis men bror på om jag hittar min brun utan sol, längesen jag såg den nu.

Ja det var min dag, vi hörs senare! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback