Hello Sweden!

Nu är jag hemma igen, har haft det fantastiskt! Även om jag vissa stunder bara ville släppa en bomb över alla jobbiga araber, dom är verkligen påfrestande.
 
Jag lovar att jag ska skriva allt om resan  och ladda upp bilder både rån mobilen och kameran senare idag eller i kväll men just nu har jag inte ork, är skittrött och jag är upptagen hela dagen. Vi är hembjudna till en familje vän, sen måste ja hadla lite saker som är slut sen lär vi väl till Ica, var rätt tomt i kylen när vi kom hem.

Men jag har iallafall haft en undernbar resa, träffat fantatiska nya vänner som jag kommer sakna otroligt mycket! Ni får höra om allt senare i bloggen!

Puss på er ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback