Johnny Depp är vacker.

Har precis kollat färdigt på Edward Scissorhands med Johnny Depp i huvudrollen, den är rätt så gammal filmen eller ja 19 år är det och den är så fantastisk! Ena sekunden skrattar med medans man nästa bara vill gråta och Johnny Depp är så vacker i filmen, som i så många andra Tim Burton filmer där han oftas har en goth-liknande stil och just i denna filmen är han så otroligt söt också, han har inte fått levt i en civiliserad värld.

Johnny Depp är alltid vacker i sina filmer, minns den första filmen jag såg med honom och det var Gilbert Grape eller om det var Terror på Elm Street. Terror på Elm Street filmerna  var det iallafall skitlänge sen jag såg, måste ta och se dom någon dag.

Mina favorit filmer med Johnny är:
1984 -Terror på Elm Street.
1991 - Freddy's Dead: The Final Nightmare.
2003 - Pirates of the Caribbean - Svarta Pärlans förbannelse.
2006 - Pirates of the Caribbean - Död mans kista.
2007 - Pirates of the Caribbean - Vid världens ände,
2008 - Sweeney Todd - The Demon Barber of Fleet.

Och nu är det bara att vänta tills 2013 när Pirates of the Caribbean - the fountain of youth har prämiär!


''
(Här är trailern på Edward Scissorhands)

Kommentarer
Postat av: Amanda Ax

depp e grymt snygg asså!

och abba killarna ägd verkligen.

Det blir väll till att kolla Hide and Seek då:P




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback