Lite pics ..

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och lagat mat, sett på Andra Avenyn och så.

Jag är verkligen galet seg på att ladda upp bilder här som jag lovade att göra men jag ska verkligen försöka skärpa mig, okej? *ler sött*

 



Pics ett; Kimpa leker i sängen.
Pics två; Crazy Wilma med slicken ute.
Pics tre; Kimpa hjäper mig att färga håret.
Pics fyra; Mitt nya halsband med en häftig gitarr!
Pics fem; Ego bild på mig.
Pics sex; Mina nyfixade naglar.

Skulle egentligen lägga in lite fler bilder men bloggen strejkar! Kolla på bildagboken annars ifall ni är intresserade. Säg till om ni behöver gästis.

Nu till en annan sak. Jag hatar mina katter, dom har pissat ner min handväska så det luktade helvete ur den. Jävla cpkatter!

Strax dags för sängen! Sitter bara och gäspar så tårarna rinner.

Godnatt sötnosar! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback