Ojsan hoppsan!

Haha Godmorgon eller nåt! Jag har verkligen lyckats att vända på dygnet igen så man sover till 14:00 på dagarna, inge vidare alls! Fast egentligen spelar det ju ingen roll eller jo jag måste ut imorgon och fixa klart det sista inför resan sen så spelar det ingen roll eftersom jag och mamma ska vara uppe lääänge imorgon kväll för att sova länge på onsdagen så vi inte är så trötta när vi ska åka iväg mitt i natten.

Idag blir det en lugn dag för jag är fortfarande trött och jag har ingen lust att ens sticka ut lilltån för att det kallt som fan och metervis med snö överallt, ser ur som ett mini snökaos 98!

Ska ta och göra mig lite frukost eller ska jag säga lunch fast det är egentlien försent det med, lunch är la mellan 11-14. Haha ..

Ikväll är det Design; Simon & Tomas. Loooove u, guys!

Mamma och jag ska ta och skriva upp lite saker som vi ska ha med oss, olika tips vi fått på typ resturanger och sånt. Sen så ska mamma ha i lite färg i håret på mig, hon missade några fläckar sist hon gjorde det för vi hade Kim här samtidigt och det är inte lätt att färga håret och vakta honom samtidigt.

Vi hörs senare! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback