Snygga naglar!

Har precis kommit innanför dörren har vart ute sen 12:00 idag, först var jag iväg och fixade mina naglar så nu är dom satsnygga (ni ska få se bild senare, loovar!). Sen var vi iväg till läkaren och tog spruta fast vi inte trodde vi skulle få den idag utan bara få prata med en läkaren.

Vart och växlat pengar idag med både till euro och egyptisk pund så vi har det klart inför resan.

Nu ska jag ta och börja med maten, jag tycker det är så kul att laga mat åt andra men när man är själv så suger det! Så nu när jag är hemma så lagar jag massa mat, ikväll blir det kött och pomes med beasås.

Sen klockan nio blir det Andra Avenyn!

Hörs senare! Ska lägga in lite bilder oh sånt sen. ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback