Andra Avenyn.

- Glöm dina bekymer, imorgon kommer nya. -

Nu har jag sett säsongsstarten av Andra Avenyn älskar verkligen den serien!

Sisela var här en sväng ikväll kändes skönt att prata med nån även om jag trivs bäst ensam när jag inte mår bra, hon hade iallafall lite roliga saker att berätta så hon lyckades locka fram lite skratt i mig.

Och så har jag städat lite idag, orkade inte göra klart det men det får väl bli imorgon. Ska nog ta och lägga mig och läsa min underbara bok alldels strax.

En underbar sak bara, min gullesnutt har lärt sig gå! Längtar efter att få se det. Saknar honom!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linn Wikström Larsson

Andra avenyn <3 jag följer det också, det är så bra!




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback