En liten shoppingrunda.

Idag glömde jag helt bort att uppdatera när jag vaknade och innan jag drog iväg till Valbo.

Ja, har som sagt  trallat runt i Valbo på köpis flera timmar idag och handlade lite saker typ en shaker i glas, två små vaser, en leopartpläd,  ansiktsmask, doftolja,  första boken i twilight-serien och fyra stycken glittriga blommor i svart/vit kruka.

Sen så var vi på kryrkogården och jag hade köpt en stor röd ros till morfar <3.

Nu är det snart middagsdags och ska gå och hjälpa mamma med det sista, det blir kyckling!

Föresten så har jag tänkt att börja lägga in lite mer bilder här i bloggen så det blir mer än bara massa text.

Jag uppdaterar om ett tag med lite bilder, see u!

*hugs 'n kisses*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback