Filmtajm again.

Idag har jag inte alls gjort mycket mer än att varit barnvakt åt Kimpa ett par timmar i eftermiddags men ändå så börjar jag bli skittrött men det tar på krafterna att slänga runt ungen i sängen och busa så han tjuter av skratt, låter så jävla gulligt jag älskar att höra han skratta och se hans leende.

Tänkte bara skriva några rader här och uppdatera lite innan jag lägger mig och ser på film och drömmer mig bort.

Läste i tidiningen om en barndomsvän idag .. nog för att jag visste att det var illa men verkligen inte så illa. Men jag vet att du innerst inne är en rätt så bra människa som bara hamnat väldigt snett.

Blir nog ingen mer uppdatering idag, hörs imorgon!

Godnatt!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback