Gulleplutten har varit här.

Blev väckt i morse vid 11 av att Kimpa stod och petade på mig, haha såå sött! Så jag har varit med honom fram tills nu för han skulle iväg och göra en sak,

Nu ska jag snart iväg till polisen och kolla på pass oh sånt ät klart, sen ska jag ner på stan och köpa boken och linsvätska fast först ska vi nog til fotografen och kolla bilderna och välja mellan dom, eller ja mamma ska välja jag ska bara bestämma lite haha. Och så funderar jag på att köpa en litet kort på mig och Danne, kul att ha liksom.

Sen när jag kommer hem ska jag städa mitt rum, ser ut som en jävla bomb här!

Hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback