HANNA POWER!

Jag har ont i halsen, uscha! Har verkligen ingen lust att ha det när vi ska gåka iväg men det går säker över lika fort som det kom, jag har liksom nyss varit sjul och så riktigt jävla sjuk!

Hanna och hennes Bollnäskör tog hem segern i Körslaget! Bollnäs kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta fast jag aldrig är där längre typ, men jag saknar verkligen det och människorna där! <3 Minnena försvinner aldrig ...

Sitter och pratar med Jessy på msn, saknar dig babe <3

Jag börjar bli riktigt trött faktiskt så att jag blir antagligen inte uppe särskildt länge till, ska bara gå och tvätta mig och göra mig klar så sitter jag väl här en stund till.

Tar och lägger in lite bilder imorgon istället.

Godnatt på er iallafall! Sov sött. ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback