I'm still awake.

Jag kan inte riktigt komma till ro och sova så jag ligger här och kikar runt på lite sider och lyssnar på musik, jag har rätt så blandad musik allt ifrån schlager till hårdrock.

Har bestämmt att jag ska försöka vara så aktiv och uppdatera så mycket som möjligt både här och på bilddagbiken nu under 2009 med både bilder och videoklipp så jag har också bestämmt att jag minst en gång under veckan ska lägga in en video med en låt jag tycker är värdig att nämna och som sagt så är min musiksmak extremt stor och jag ska sluta skämmas för vissa låtar jag lyssnar på.

Tänkde börja imorgon med en ett klipp, sen kommer det säkert bli många fler än ett klipp per vecka!

Godnatt everyone!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback