Inne hela dagen.

Min dag blev inte alls som jag hade tänkt mig, varken tandis eller Redrum så jag fick ringa och avboka ska beställa en ny tid och så ska jag till tandis någonannan dag.

Känner mig inge pigg alls, ont i halsen, huvudet, ena örat och runt bihålen.. blää!

Så jag har legat och kollat på film hela dagen och bara tagit det lugnt. Nu ska jag gå och kolla på Simpson sen blir det väl att läsa! Kan inte sluta.

Hoppas jag är piggare imorgon att skiten försvinner lika fort som det kom för jag hatar att vara sjuk, känner mig alltid så hjälplös och rastlös då.

Skriver kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Ja det är hemskt när knät hoppar ur led, men nu känns det lite bättre =)

Hur e det med dig?

kram




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback