It’s a halleluja moment!

Jag känner mig faktiskt lite piggare idag än vad jag har gjort dom senaste dagarna, har fortfarande ont överallt och halsen är välldigt svullen en jag tror inte jag har någon feber just nu faktiskt. Jag mår lite illa också men det bror väl på att knappt ätit nåt på 3 dagar nu, ska försöka få i mig lite om en stund.

Har legat och kollat på Våra bästa år och väntar nu på att Cityakuten ska börja, jag tycker bättre om dom äldre som visas på 8:an varje dag!

Och i kväll är det Design: Simon&Tomas. Mamma och jag är lite sådär smygförälskade i Simon och hans underbara brittiska dialekt, haha! *blinkblink*


Uppdaterar lite senare får se om jag känner mig piggare!


Kommentarer
Postat av: Malin (Bloggtjej)

Hejhej och tack för kommentaren på min blogg.

Kanske också sneglar på dokumentären.. Fy att leva sådär, som sagt. Vad tungt, bokstavligt talat. :P



Krya på dig!

Postat av: Stella

Okej klart du får. Trodde du hatade krogar ^^ Varje gång jag frågar dig så vägrar du. Samma sak när jag firade min 18 års dag så vägrade du följa med. Så jag trodde du vägrade på hennes också, men tydligen inte. Det går när det gäller henne.

2009-01-27 @ 00:54:50
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Stella

okej, ja men saker&ting blir aldrig av som vi besätmmer.

2009-01-27 @ 01:18:17
URL: http://modellinglove.blogg.se/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback