Iväg till skolan snart.

Förlåt att jag inte skrev något igår men jag kände verkligen inte för att skriva något, det gör jag egentligen inte nu heller. har bara den där jävla klumpen i magen av att vara här och att jag ska till skolan snart gör inte saken bättre, men jag försöker verkligen tänka posetiva tankar även om det känns svårt.

Satt och pratade med Sisela i telefon hela vägen igår för hon missade tåget i Gävle med typ 6 minuter, jävla idioter som inte kunde stanna och vänta in. Så hon fick forsätta till Stockholm men när hon kom till Uppsala typ så stannade tåget där i kankse 30 min för att polisen stannade alla tågena för att det sprang folk på spårena.. IDIOTER!

POSETIVA TANKAR .. JAG ÄÄÄR POOSETIV! .. säger vi ..

Ha en bra dag alliopa.. det ska jag försöka med ..

*slängpuss*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback