Jag älskar ikea.

Sorry, blev ingen uppdatering imorse innan jag åkte iväg till ike aoch kollade sen va vi på köpis en sväng för jag skulle köpa en bok eller egentligen 3 men den fanns bara den 2:a av dom, jag ska köpa dom andra 2 i serien när jag hittar dom, ska kolla i Örebro. Älskar twilight böckerna så jag vill ha dom inbundna.

På ikea hittade jag mycket smått och gott, en skitsnygg svart boll-lampa, en datorbräda, skithäfriga stora klister blommor som jag satt på min dörr (ni ska få se bild sen), en sån där grön bambublomma, sänggrejer och lite annat.

Och så köpte jag 4 stycken dvdfilmer för 100 spän, blev 3 skräckisar och en komedi.
- 30 days of night.
- Touch of pink.
- Boogeyman
- Desperation.

Nu ska jag ta och fixa dippen vi ska ha till en av filmerna senare ikväll, först ska vi äta när mamma kommer hem.

Hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback