Lagat tacos.

Nu har har jag gjort middag och vi hade en väldigt trevlig middag med tacos och efterrätt med glass och fruktsallad som jag gjort.

Just nu vet jag inte vad jag ska hitta på, sitter och lyssnar på musik fast egentligen vill jag bara lägga mig och sova, då slipper man känna. '

Och jag börjar känna paniken och ångesten inför att åka till Örebro på tisdag, vet inte om jag kommer klara det men jag tänker iallafall försöka.

Ska ta och försöka komma på andra tankar, hörs senare ..


*slängpuss*



Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Ja det är ju aldrig fel när chefen säger att man kan vara ledig =)



Det är bara bra med mig. Hur e det med dig då?



Vad kul att shoppa :) Hittade du något kul då?



Kram




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback