Off.

Jag är typ helt död så jag har inte gjort något alls idag förutom att sovit ett x antal timmar och sen sett på en sjukt konstig film och kollat på miami ink mer klarar jag inte just nu.

Är alldels svullen i halsen idag och kroppen gör lika ont idag som igår men jag har inte lika hög feber idag, den ligger bara på 38, 7 idag.

Orkar knappt vara vid datorn just nu fast jag har den i sängen men jag kollar blogg och bildagboken lite då och då för jag är galet rastlös fast jag vet att min kropp inte klarar nåt alls just nu.

Ibland känns det som om jag blir bortglömd av vissa och utanför, som om jag bara var ivägen i deras liv. Om jag nu är dt så säg det istället för att stänga mig ute.

;*

Kommentarer
Postat av: Stella

Ja, Egypten om dödtron, balsamering osv =) Okej! Må den snyggaste att vinne ;)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback