På väg att bli sjuk?!

Dagen har jag tillbringat mesta tiden i sängen med att kolla på film och i soffan framför tvn för jag är inge pigg alls har ont i halsen och fryser om vart annat men det är ju bra att jag blir sjuk nu innan jag åker.

Har inte alls kännt för att blogga men tyckte kankse jag kunde skriva några rader här idag iallafall.

Jag hoppas iallafall att jag är piggare imorgon och att jag kan sova inatt, gick inte bra alls att sova natten som var så därför sov jag fram till typ 14:00 idag.

Hade egentligen massa saker jag skulle göra idag och imorgon skulle jag på stan med mamma men inget verkar bli som jag tänkt mig.

Och min lilla gullunge är också sjuk fast han har kräks i 3 dagar nu så är han inte piggare imorgon måste han läggas in. Uscha!

Nej nu blir det inge mer idag, får om jag är piggare imorgon och går ut. Ska försöka uppdatera lite bättre här.

Godnatt på er!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback