På väg uppåt.

Förlåt för yttiligare en kass blogg-dag jag är inte speciellt social alls idag, har legat i sängen hela dagen med feber men känner mig piggare nu.

Känns som om hela veckan gått förlorad men vad kan man göra åt saken när man knappt orkar stå på benen liksom men imorgon hoppas jag på att vara piggare för jag vill iväg och kolla på starkar högtalare till min dator.

Och på tisdag har jag fått ny tid på Redrum om jag inte är satförkyld då eller nåt men tror det är på bättringsvägen, ska passa på att gå till tandis på tisdag också och så ska mamma oh jag checka runt i stan som vi egentligen skulle gjort idag.

Jag blir nog inte uppe särskildt länge ikväll, bättre och sova bort skiten så jag orkar göra nåt. Det värsta jag vet när man är sjuk är att man blir så orkeslös vilket gör att iallafall jag blir satraslös så jag nästan vill klättra på väggarna.

Ska ta oh lägga mig och kolla på en film, natti!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback