Sista dagen i Gävle.

.. imorgon åker jag ju tillbaka till Örebro.

Godmorgon på er!

Hoppas ni sovit gott, vaknade för en stund sen.. Har den där jävla klumpen i magen just nu bara för att jag åker imorgon, men jag längtar efter att träffa Sisela och Rosemarie! dom andra med såklart men mest my girls.

Idag ska vi iväg till fotografen och det ska bli kanonkul, jag undrar vad broder D tänker eftersom han hatar att vara med på bild. Hihi..

Jag ska ner på stan en snabbis också och köpa en bodyloiton med skimmer i, skithärlig eller om den finns på ICA.

Väntar på posten också just nu fast den kommer nog inte först runt 11, jag hoppas ju på att min hårförlägning kommer idag!

Igår beställde jag ett par skitsnygga convers, mina är lite slitna. Skulle egentligen leta ett par sommarskor till Egypten men blev convers istället, får leta vidare efter sommarskor.

När jag vaknade idag hade jag fått mail ifrån Jonas Gardell, gissa om jag blev glad :D Jag skrev ett mail om att jag tyckte att han är en fantastisk människa men en underbart udda personlighet och han svarade att jag hade gjort hans dag ljusare!

Nej nu ska jag ta och kliva upp och äta lite frukost.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback