Sovit och ätit middag.

Jag la mig och vilade oh fick sova två timmar innan Danne kom in och sa att det var mat, gick upp och kände mig mycket piggare är forfarande skittrött men inte alls lika som innan.

Har precis ätit pecannötsglass och nu sitter jag oh väntar på att Det halvt dolda ska börja på svt1, en dramaserie i 4 delar skriven av Jonas Gardell.

Har satt in ett musikvideo-klipp i inlägget under men en låt jag alltid tyckt om!

Ett litet citat ur mammas stenålderskompisars samtal om datorer idag:
Mannen: Det är imponerande hur dom får in alla bilder på internet!
Kvinnan: Jaa! Det måste sitta någon där och sätta in dom.
HAHAHAHA!
 

Hörs senare, ha en trevlig kväll everyone!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback