Still awake.

Jadu lilla blogg..

Jag är fortfarande vaken och klockan är snart 03:00 och jag har hållt på fixa oh haft mig i mitt rum så nu ser det inte ut som en katastrof längre och jag börjar bli pratsjuk, Danne vill inte prata med mig för han ser på nån serie..

Dagen har varit en av dom roligaste på länge faktiskt först kom ju Kimpa på besök och han är bara för underbar, han har ju precis lärt sig gå och han trallar runt som E.T och skriker "eeeeoouu!" och skrattar hela tiden. Har tagit lite kort jag ska sätta in på bilddagboken men vet inte om jag gör det nu inatt eller imorgon.
Sen så var ju jag och mamma iväg och kollade på fotografierna och dom var riktigt snygga om jag får säga dt själv även om många kort såg lite udda ut för det kort jag  log på log inte Danne på och tvärt om men några av kortena log vi båda på så mamma valde ett till sin förstoring som gick på 1800 kr bara för att hon har världens snällaste barn *blinkblink* och jag valde ett litet kort för 380 kr som jag ska skaffa en söt ram till och ha som minne.

Nej nu blir det inge mer idag, vi hörs imorgon!

Godnatt!



Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback