Yesterday.

Igår var allt som en bergochdalbana, först var allt på topp nästan hela dagen.

Danne och jag var iväg till fotografen och tog massa bilder till förstoringen mamma fick av oss i julklapp, jag garvade som fan för Danne va så sööt när han försökte följa fotografens instruktioner, Danne gillar inte att bli fotograferad men det gick bra tillslut.

Sen var jag och mamma iväg till polisen och fixade pass så det blev klart inför resan, på vägen hem åkte vi och handlade lite grejer till middagen som vi glömde dagen innan och så träffade jag en bardomskompis som jag inte träffat på typ 6-7 år och vilken chock jag fick, hon hade en dotter på 5 år och en liten pojke på 2 år, skitsöta.

Igårkväll känndes allt åt helvete, skulle packa oh sånt men det gick inte alls kände bara den där jävla klumpen i magen som jag fortfarande har.

Försöker verkligen tvinga mig själv idag att göra mig iordning  och packa ..

Vi hörs senare!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback