Är bebisen på väg nu?

Jag hoppas det!

Pratade med mamma för snart en timme sen och Lollo hade bara 1,5 minut mellan varje värk men dom hade ringt BB och dom tyckte de skulle vänta ett tag till plus att det var fullt på BB, illa!

Jag bara sitter och väntar på att få höra något snart .. och jag sitter och gäspar är egentligen jättetrött men kan inte lägga mig och sova nu ju.

Imorgon får jag kanske vara med Kim ifall Lollo är kvar på BB men även om bebisen inte kommer så lär jag vara beredd på att ta Kimpa om hon måste iväg igen.

Tror jag ska gå in till broder D och prata lite ..

Får se om vi hörs något mer ikväll, uppdaterar ifall jag hör något mer om bebisen. Det kan ju ta lång tid, jag tog 33 timmar att få ur, stackars mammsen!

Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback