Badat.

Har nästan precis kommit upp ur badet det var såå skönt nu luktar jag jordgubbe, jag älskar min jordgubbsskrubb och jordgubbs lotion ifrån Bodyshop dom är rätt dyra men dom är verkligen värda priset.

Ikväll är det rätt mycket bra på tv klockan 19:00 ska jag se Ystad - Haparanda för er som inte vet vd det är så är det Robert Aschberg och Gert Fylking som ska gå nästan 200 mil genom Sverige för att samla in pengar till prostatacancer forskning. Ska bli kul och se hur Gert klarar sig genom hela Sverige, ska gå och hejja på dom när dom kommer hit i april hade jag tänkt.

Sen så ska jag se Wipeout för det är galet roligt att se hur dom klarar utmaningarna, och efter det blir det så klart Beck och Gundvald Larsson *dregla*

Nu ska jag gå och äta middag, hörs senare!

Puss :*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback