Blogg depression.

Typ. eller nåt liknande iallafall.

Jag brukar alltid älska att blogga och ser fram emot varje gång jag ska uppdatera här man blir nog lite beroende, men dom två senaste dagarna har jag inte haft någon lust allt men jag är tillbaka nu och på riktigt bra humör eller jag försöker.

Egentligen så har det inte hänt något speceillt att skiva här och jag har mest legat och kollat på massor av filmer och haft AA-maraton, sen så har min missa varit väldigt sjuk men hon har fått medecin idag så förhoppningsvis är allt på bättringsvägen nu.

Sen som ni alla vet så blev Josef Fritzl den sjuka jäveln dömd till livstid på ett speciallfängelse med vård, så nu har han tid på sig att tänka på allt hemskt han gjort. Han blev dömd på alla åtalspunkter för t.ex. mord, våldtäckt, incest. Förstår verkligen inte hur man kan låsa in sin egen dotter i 24 år och sen våldta henne och tvinga henne att föda sin pappas barn, så sjukt så sjukt.

Jag ha bestämt mig för jag vill kämpa och klara av allt! Jag är stark, eller jag försöker.

Imorgon ska vi på födelsedagsfest för en vän till familjen, kanske inte världens roligaste men man är väl uppfostrad till att vara snäll och artig sen så kommer Kim också.

Det blir nog ingen mer uppdatering ikväll så godnatt på er, lovar att jag ska uppdatera mer här. Vet att jag har lovat att försöka uppdatera med mer bilder också så jag ska verkligen försöka, både här och på bilddagboken och facebook.

Puss! ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback