God morgon världen!

Jag har verkligen inte haft någon blogglust dom senaste dagarna, mina känslor och mitt humör har varit som en bergochdalbana men jag försöker vara posetiv fast det är verkligen inte lätt ..

.. tror ni jag kom iväg till Örebro tisdags och möten men lärare, rektor, psyk och läkare som jag skulle fixa igår? Såklart inte, jag klarar helt enkelt inte av det just nu så jag gick ut och åkte pulka med Kim istället, då kunde man för stunden glömma bort allt och bara känna sig lycklig av att se och höra Kims lyckliga skratt.

Igår var jag till Bokia och köpte min efterlängtade bok, sista boken om Bella och Edward. Försöker att inte läsa ut den så fort men det är svårt för bökerna är så fantastiskt bra och det känns hemskt att detta är sista boken!

Idag hade jag tänkt försöka fixa lite i datorn och cybervärlden, behöver rensa bort lite saker i datorn och så ska jag ta och föra över bilder och lägga in här och på bildagboken. Jag lovar att jag ska försöka fixa det idag.

Och jag ska försöka vara lite mer social här ..

Puss så länge ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback