Sjuka drömmar.

Förlåt jag somnade igår när jag låg och kollade på film så det blev ingen mer uppdatering men det hände ändå inget speciellt nämnvärdt ändå så.

Funderar på att byta blogg men har inte riktigt bestämt mig än för jag kommer inte riktigt på något bra namn än så vi får se hur det blir med den saken, iallafall så ska jag försöka fixa min design här nåndag när jag känner för det,

De senaste månaderna har jag verkligen haft sjuka drömmar till och från och jag vet inte om jag tycker det är fantastiska eller hemska drömmar, sen kan jag gå runt och ha den där känslan hela dagen och inte få ur drömmen hur huvudet.

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: stella

gick han på staffansgården? Isf vet jag vem det är. :/ deppig nu jag..

Postat av: Anonym

Roine Karlsson. :/

2009-04-03 @ 19:02:13
URL: http://modellinglove.blogg.se/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback