Söndagsmys med Kimpa.

Sorry, hade ingen lust att skriva i bloggen nåt mer igår.

Det blev en lugn tvkväll med mamma, vi kollade på Melodifestivalen och Walander, igår var det en av mina favorit Walander filmer Luftslottet, sjuktbra.
Och mina favoriter i Melodifestivalen gick inte vidare, BWO! Vilken skam, Sverige borde skämas över hur dom röstar! Låten är fantastisk bra men är glad att Caroline Af Ugglas och Sarah Dawn Finer gick vidare till globen.

Idag har jag lekt med Kim och hans halvbror Niklas, grymt söt och trevlig kille på 17 år. Vi är rätt lika varandra så vi funkar bra ihop, han är lika piercinggalen som jag. Hell yeah!
Och så har jag såklart gosat lite med söta Tindra. (ska lägga in bilder lite senare,)

Ikväll är det Miami Ink och Beck, iih! Loooove.

Jag vet att jag egentligen skulle åka till Örebro idag men jag åker imorgon eller på tisdag för jag ska träffa läkaren på onsdag så jag måste tvinga mig att åka då, hur jobbigt det än känns.

Vi hörs nog senare, puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback