Sunday, bloody sunday.

Jag har nämnt tidigare att söndagar är typ... tråkigast i världen?

Denna söndagen har varit en väntan, än så länge. Väntan på att jag skulle vakna till ordentligt vilket jag inte gjort överhuvudtaget idag .. Och så väntar vi på bebis, värkarna är igång igen.

Förlåt för en riktig kass uppdateringsdag, har verkligen inte haft något roligt alls att skriva om men jag lovar att skärpa mig och uppdatera mer, ska också uppdatera bilddagboken mer och lägga in bilerna från resan någon dag framöver.
Dock kanske dt blir dålig med bilder ett tag framöver för jag använder min gamla kamera just nu, min nya är vattenskadad men ska på lagning i morgon om jag inte får en ny på försäkringen.

Såg en jättebra film idag på 3:an, Kärlekens val hette den. Handlade om en kvinna som födde en handikappad dotter som hon tog hand om med hjälp av sin mamma och en tjej som blev vän med dottern.

Jag måste bara skriva ett par rader om mina kusiner som jag inte träffat på alldeles för många år men jag vill att ni ska veta hur mycket jag älskar och saknar er två! Minna minnen mer er kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och det är så otroligt tragiskt att vi glidigt ifrån varandra så mycket som vi gjort! <3

Funderar på att sätta mig och se på Beck men filmen som visas idag är en av dom filmerna jag inte är så jätte förtjust i men bara för Gunvald Larsson så kan man ju kolla.

Jag skriver nog lite senare när filmen är slut .. Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback