Time to say goodnight!

Jag är verkligen galet trött men stolt över mig själv att jag lyckas hålla mig vaken så här länge, jag brukar ofta hamna i soffan eller nåt och somna. Tur att Kim har hållt mig sysselsatt typ hela dagen, han kom ju hit igen vid fem för han mamma skulle iväg och handla så jag och Kim gick ut och lekte i parken.

Har suttit framför tvn och försökt hålla ögonen öppna, det var ju Greys Anatomy idag och så satt jag och kollade på Vänner fast jag sett alla säsonger så många gånger men jag får aldrig nog!

Som sagt det blir snart sängen för mig men först ska jag gå och tvätta mig, borsta tänderna och sånt sen fastnar man ändå här ett tag till som vanligt, haha!

Sov gott sötnosar! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback