Wallander.

Malena Erman blev årets schlagerdrottning visst var låten rätt bra men blev ändå besviken jag hade hoppas på Sarah Dawn Finer eller Caroline af Ugglas, älskar hennes stil hon vågar vara sig själv helt och hållet. Och Sarahs låt beskriver precis hur jag har försökt känna den senaste tiden ..

Sen blev det såklart Wallander dock var det en av de sämre filmerna som visades ikväll men dom går alltid att kolla på och så kan man ju dregla lite över Ola Rapace, hihi.

Imorgon blir det nog en inne dag tillsammans med snabeldraken jag behöver verkligen städa mitt rum ser ut som om en elefant har dansat tango, som en bomb enkelt sagt.

Är rätt så trött så jag ska nog gå och tvätta mig strax sen lägga mig i sängen igen med datorn en stund innan jag läser lite om min vampyr .. *drömma*

Godnatt ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback